Saturday, July 23, 2011

Yeahh..*melompat-lompat keriangan mcm kanak-kanak :D



^_________________________^


Yeahhh..akhirnya dapat juga aku balik rumah...huhu..happy yang teramat *sambil melompat-lompat keriangan mcm budak-budak..hahaha...sengal  maklumlah, semenjak aku mula sambung belajar awal bulan 6 hari tu aku tak pernah balik-balik kat rumah lagi...kire homesick la nie...walaupun balik untuk dua hari tu pun dah kira beruntung...ikutkan nak balik next week, nak sambut puasa ngn family tapi tak dapat because next week adew perjumpaan untuk uruskan pinjaman ptptn untuk kumpulan 2.. :(

Tak pew, aku tak kesah semua tu...yang penting dapat balik rumah..haha...rindu yang teramat...lebih-lebih lagi rindukan masakan ibu yang sedap-sedap + pedas-pedas tu...balik jew tadi ibu dah hidangkan mee kari dan mee sup kegemaran aku...wahh, pandai ibu teke ape yang tekak aku nak makan sangat nie..hehe..Apa-apa pun aku nak enjoy dan rehat puas-puas kat rumah nie..nanti dah balik hostel dah kene menghadap assignment yang menimbun-nimbun tu..tension I..haha.. :p
http://www.cute-smiley.com

2 comments:

dinie SZ said...

tau xpek..balik ksj je dah de assignment menunggu ..heh

EkaTikah said...

@ dinie: hehe...programming dh siap? *tnye mcm aku dah siap an..haha xD