Friday, February 17, 2012

Akhirnya..........



Hai hai and hai semua. 
Sambil tersengih-sengih macam orang gila.. HAHA

Ehh, kenapa aku happy jew malam nie?? Hehe.. Takde la happy mane pun.. Tapi boleh la dikatakan happy juga.. Sebab?? HAHA.. RAHSIA!! 

Oke oke. Berhenti ketawa dan buat muka serius..Alarh tak berapa serius pun muka nie..HEHE..Sebenarnya aku happy nie sebab apa yang selama nie aku impikan sebagai seorang blogger akhirnya jadi kenyataan. Alhamdulillah. 

Apa? Tak faham?? Mehh tengok gambar kat bawah nie. Nanti faham la.. Kalau tak faham pun buat-buat faham. Hewhew
Jeng jeng jeng.. Inilah dia yang aku maksudkan tadi. Alhamdulillah follower untuk blog aku yang terkini seramai 1011. Cantikkan number tu..#Sambil melompat tanda gembire.. #Ehh, over pulak budak nie.. HEHE.. Mestilah gembira. Apa yang aku inginkan selama nie tercapai. Secara tidak langung apa yang aku mimpikan sebelum nie jadi kenyataan.. Sampai termimpi-mimpi tau.. Dasyatkan?? 

Thanks kepada mereka-mereka yang sudi menjadi follower untuk blog aku nie. Seriusly terharu yang teramat sebab ada juga yang sudi follow blog aku yang tak seberapa nie. Korang yang sudi baca blog aku nie pun apa kurangnya. Thanks tau semua.. Sayang semua..

So, sebelum tu aku ade berniat kepada someone yang menjadi follower blog aku yang ke 1000 ade hadiahnya.. Tapi sampai sekarang aku tak tahu siapakah someone itu yang menjadi follower blog aku yang ke 1000. Bila aku check tak ade link blog.. Susahlah macam nie.. -_-

Inilah orang yang aku cari
Apa-apa pun kalau anda yang membace entry nie ialah follower yang aku cari kat atas nie, sila inform oke. Itu pun kalau nak hadiah laa.. Tapi, jangan pulak tibe-tibe mengaku dia follower yang aku cari yang pada hakikatnya bukan dia yang aku cari. So, PLEASE BE HONEST

OKelah. Tak mau berleter panjang lebar lagi. Nanti ada pulak yang pengsan baca entry aku yang panjang lebar.. #tipu. HAHA.. Akhir kata, tq for all my follower and my reader. If not because of you all, I cannot stand here until now. #Ehh, perasan macam artis pulak.. Hee

Byebye

2 comments:

Syapinknas said...

congrates okei kaka .~

loVe puRpLe said...

yeyey muke saye pun ade hehehe (^-^)