Saturday, February 4, 2012

Bila Handphone Canggih-Canggih.




Hai semua.

Bersua kembali setelah beberapa hari menghilang. Ehh, aku tak hilang mana pun. Ado jew nie ha.. Hehe.. Just jarang online.

Maksud aku jarang online nie, jarang online pakai laptop. Yup, dah dua hari aku tak on laptop aku. Seriusly, tak tipu! Firts time nie tau..Haha. Tapi tak bermakna tak on laptop, tak boleh online. Kan? Lagi-lagi dunia sekarang nie serba canggih. Bak kata orang, teknologi yang ada sekarang nie semuanya ada di hujung jari. Hewhew..

So, selama dua hari nie aku just online pakai phone. Lebih-lebih lagi, wifi kat tempat aku nie dah laju dan senang connect internet. Takde maknenya aku nak pakai plan itu plan ini semata-mata nak online. Itu untungnya ada phone yang mempunyai function wifi..Hehe.. 

Lain pula bagi mereka yang guna BB a.k.a BlackBerry. Haa, nie special sikit sebab mereka nie pakai bis. So, selagi bis tu tak habis, selagi tulah mereka boleh online or buat ape-ape sahaja. Sebab tulah, mereka yang pakai BB nie online 24jam.

Ini dye BB a.k.a BlackBerry


Dan macam-macam jenis phone lagilah. Alarh, sekarang nie memang dah tran pakai phone canggih-canggih kot. BB la, i Phone la... Tapi aku tak sekaya mereka-mereka di luar sana.. Hehe.. Phone biase-biase saje. Hanya Sony Xperia Live sahaja yang aku mampu beli. #poyo HAHA..

Ini dye i Phone. Cantikkan?
Okelah. Kalau nak cerita pasal phone nie memang tak habis. Beribu-ribu jenis phone dah ada kat pasaran. Korang just pilih jew nak beli mana satu. Tapi nak beli tu, ikutlah kemampuan kite. Kalau hanya mampu beli Sony macam aku, tak payah pakse diri nak beli i Phone pulak.. Hehe.. Itu pendapat aku jew. its up to you 

Bye bye

P/s: Dalam kelas pun aku online..HAHA.. Macam mana tu?

3 comments:

eita said...

kita pakai tipon cap ayam je...

Shiema Sufian said...

Kalau nak mengejr teknologi memang kering kontang duit. cukup sekadar kita mengetahui tentang tu. so, kita tak ketinggalaan zaman. kan ?

Anis Adila Aris said...

nak beli tepon canggih2 tapi tak mampu..hehe