Monday, February 6, 2012

Please Vote For President One Direction Fan Club


Hai semua.



Ok, nampak poster kat atas nie? Haa, kenal tak? Inilah dia group One Direction dari England. Siapa tak tahu mehh baca sini. Hope itu dapat membantu.. Hehe..

Kepada mereka yang dah tahu, mesti korang dah dengar lagu daripada mereka. Contohnya, What Makes You Beautiful, One Thing dan banyak lagi la..Setakat nie aku just suka lagu What Makes You Beautiful. Aku pun tak tahu kenapa aku suka.. HAHA..

OK, STOP MEREPEK TIKAH!!! 

Terus pada main point. Hehe.. Sebenarnya, Sony Music Malaysia ada mengadakan pertandingan untuk mencari President One Direction Fan Club di Malaysia. So, kat sini aku mahu minta jasa baik korang untuk vote video Nureen.


Klik sini untuk vote. Video Nureen yang bawah sekali oke. 


Kat atas nie gambar kiteorang bersama Nureen. #Akutukangambilgambar kat KLCC masa nak promote dan edarkan flyers kat orang ramai. 

Vote la selagi boleh.. Hehe.. Jasa baik korang amat aku hargai.. Tq tq 

2 comments:

Urzain Hussain said...

boleh tahan jugak band England nie ye..huhu~

Unknown said...

aik..xprnh dengar pulak dorg ni