Wednesday, February 1, 2012

....Be Awesome Please



Hai semua..

Hari ini dah masuk 1 Februari. Sekejap sahaja masa berlalu. Januari yang lepas pun rasa macam tak puas rasa lagi. Tok-tok hari nie dah masuk bulan baru. Dalam masa 31 hari tu macam-macam peristiwa yang berlaku. Tak kesahlah peristiwa pahit atau manis, semua menjadi satu pengajaran.

Bagi aku, bulan Januari mempunyai  peristiwa yang banyak menguji kesabaran aku. Tu baru bulan Januari, belum bulan-bulan seterusnya. HAHA.. Get ready jew la.. Yang penting semua tu sudah dirancang oleh-NYA. Sesungguh sesuatu peristiwa yang berlaku itu ada sebabnya.. Kan?

SO, WELCOME FEBRUARY!




Please be nice to me oke. Aku nie manusia yang lemah dan tidak kuat nak menghadapi masalah atau apa sahaja seorang diri. HEHE.. Insyaallah aku akan sabar menghadapi segala apa yang berlaku untuk bulan Februari dan bulan-bulan seterusnya.

Amin 

P/s: Bagaimana pula dengan korang?? Hehe

Mahukan Samsung Galaxy Nexus? Klik sini

4 comments:

susulemakmanis said...

welcone februari,,moga dilimpahi segala kejayaan..dah follow blog coeml ni.

ieyza afieyna said...

selamat hari februari.. hehe:P

Diyana Norman said...

februari... jgn smbt valentine ek hahahah

Si BuDaK KaChAk said...

yayyy....februari menjelma pula...sila sediakan hadiah sebab bufday sy da dkt...hehehe