Tuesday, February 28, 2012

Entry Bergambar | Jalan-Jalan



Hai semua..

Haah, apa rindu aku?? Relex relex.. Aku tak kene culik atau pun larikan diri ke mana-mana pun lorh.. HAHA... #AYAT MINTAK PENYEPAK Oke! STOP daripada perasan Tikah oii.. Tah-tah takde orang peduli pasal aku pun.. Aku jew PERASAN LEBIH!. Sobb sobb.. #Sambil kesat air mata.. HEEE~~
___________________________________________

Actually entry ini aku hanya nak post antara gambar-gambar yang sempat aku ambil semasa aku bawa classmate aku datang melawat Bandar Melaka.. Plus bawa dye jumpe boy dye yang sekian lamanya tidak berjumpa.. #Acehhcehh

Malas cakap banyak, sila scroll bawah and bawah untuk lihat gambar yang di ambil sepanjang satu hari tu :)
|
|
|
|
|
|

Gambar masa kat McD Dataran Pahlawan, Melaka

Dinie bersama "bf"nye.. HEE
Gambar masa di Masjid Selat, Melaka. Masa nie juga aku terjumpa dengan Wardina. Huuh, terkejut sekejap! HAHA... Seriusly, dye cantik orangnya. Dan yang penting, dye lemah lembut dan sopan santun terutama pada mereka yang tua.


1.2...3... SMILE :)



Dinie bersama kak Wardina.

Kat bawah nie pula gambar pemandangan di sekitar Masjid Selat, Melaka.. Maaf, tak cantik mana pun..HEE








Tak banyak mana pun gambar yang aku ambil. Masa kat Masjid Selat Melaka tu pun dah lewat petang... Dengan bateri camera yang sudah nyawa-nyawa ikan, lagi sikitlah aku ambil gambarkan?? HEHE.. Lupe mahu charge itu bateri lorh..

Itu sahaja. Bye bye..

2 comments:

sesumpahmerah said...

wardina.........

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah... kak dina pon ade ek.. kalau aku tau aku dh terjah kt selat melaka tu :)