Sunday, December 16, 2012

Something That Happen To Me




Alhamdulillah, aku masih lagi bernafas untuk hari ini dan insyaaAllah untuk hari-hari berikutnye *kalau diizinkan Allah swt*.. Allah masih sayangkan aku. Yes, itu benar! Kalau tidak, mungkin aku tidak berkesempatan untuk menaip entry di pagi ahad ini.

Sesuatu yang tidak diduga berlaku petang semalam semasa dalam perjalanan balik ke rumah. Biarlah diri aku sahaja yang tahu apa yang telah berlaku. Yang pasti, kecuaian diri adalah salah satu sebabnya. Dan aku janji akan tidak mengulanginya lagi.

Walaubagaimana pun, itu adalah satu iktibar atau pengajaran dalam hidup aku. Hope apa yang telah berlaku itu akan membuatkan diri aku sentiasa berhati-hati tidak kira tempat, masa dan keadaan. Begitu juga korang, ok? 

P/s: Maaf semalam tak dapat balas kunjungan korang semua atas sebab-sebab tertentu. InsyaaAllah hari nie aku akan balas semua kunjungan korang. Terima kasih 


5 comments:

Dunia Wilma said...

Jangan sedih-sedih ya Eka...Kuatkan semangat...

hazwan hairy said...

sabar ok..setiap apa yg berlaku tu mesti ada hikmahnya..sedihlak tgk gambar nangis... :p

alia syuhada said...

Huhu, macam sedih je di sebalik cerita ni . :/ Apa2 pun , Alhamdulillah eka selamat :D

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

NIA SI DRUMSTICK said...

be strong syg..biasa la..manusiakan..keep making mistake..cuai..itu asam garam kehidupan..