Thursday, April 4, 2013

Freebies Doodle Comel Bergaun Cantik




Semalam freebies doodle comel duduk bersila. Hari ini pula nak bagi freebies doodle comel bergaun cantik. Nampaknya makin kerap aku mendoodling. Hihi..Suka? Boleh ambil sahaja. Sesuai untuk buat header, icon shoutbox dan macam-macam lagi.












Bermurah hati? Minta derma untuk doodle-doodle comel di atas. SINI dan SINI. Terima kasih 

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai.cntiknya..

geram akk tgk..

hazwan hairy said...

cantiknya!! nak laki punya blh?hehe

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

nak ambil satu boleh?? nk yg warna pink tu.. omey angat angat! *ena pun dah cakap konon cam comel letu* hewhewhew

Dianaa said...

comey! :D macam princess

Aleeza Zailan said...

wahhh comel2 semua nya laa >< mintak 1 warna pink yeee

Yumida Huda said...

laaa kiutnye
comei2 belaka

♥ CIKZEK ♥ said...

hikhik comelnyeeee :))))

Nieyxzha Hassan said...

Alahai...mcam princess arab ^^

Sarah Amani said...

maaf ye , saya ambil satu doodle yang warna biru laut tu :3 saya ambik tau

Ima Salsuzaima said...

boleh tak ima minta yg warna pink tu? x tertahan.nak jugakkk..hihi

Ruqaiyah Amanina said...

amek satu. tq :)