Wednesday, April 3, 2013

Freebies Doodle Comel Duduk Bersila






Hari ini tetiba rajin untuk bagi freebies doodle comel duduk bersila. Sesuatu yang baru telah dibuat pada doodle comel ini. Hihi. Suka? Boleh ambil mengikut warna yang korang suka. 









Bermurah hati? Minta derma untuk doodle-doodle comel di atas. SINI dan SINI. Terima kasih 

19 comments:

aisyah humaira' said...

dah derma, dah curik doode comel tu ! :)

munirah :) said...

comel , macam hello kitty hehe

Eyma su said...

tak nak curi..nak ambil..boleh..hehe..saya derma sekali..saya nak semua la..hee..tamak plak..hehe..(^_^)

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. geram lak tengok.. ish ish ish!

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

comelllll

cci said...

comey sangat. ^_^

Mieya Atiera said...

comelnyaa.

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..ni siap ada riben kat pale..

hazwan hairy said...

nak laki punya!haha

Dianaa said...

nak curi, tapi tak tahu nak guna untuk apa. hehe. comeyyyy

Nieyxzha Hassan said...

Comey..rajin buat doodle ;)

Iffah said...

comel :)

Sophia Hany said...

nak 1

eiyna tyna said...

dah derma ^^
ambik stu ye :)

Suana Zhar said...

salam...awak, saya nak ambil doodle nie satu ye..nak pinjam buat gambor header... minta halal..

Iezwa Razk said...

Dah derma, ambik satu ye. Cute sgt :)

Nur Farahuda said...

comel gila =D huda amik satu ye =D

Chik Myra said...

comelnya...
amik satu ye...
dah derma.. :D

Cik Hafizah Nurani said...

sy ambik satu ye..tq