Tuesday, May 31, 2011

I am Sooo Sory...

Assalamualaikum and selamat sejahtera semua....
^________________________^



First of all aku nak mintak maaf sangat-sangat..terutama kat blog aku nie...sorry yew...dalam seminggu dua nie aku dah jarang update "kau" blog...aku bukan malas or dah benci "kau", tapi adew beberape sebab yang buat aku tak berkesempatan nak update "kau"..ikutkan aku nak update "kau" tiap-tiap hari...macam-macam cerita or pengetahuan yang aku nak kongsikan dengan pembace aku yang lain...tapi fikiran aku yang sedang bercelaru sekarang nie buatkan aku tak dew mood nak update "kau"...kalau aku update "kau" dalam fikiran aku yang sedang bercelaru nie mesti ayat aku lintang-pukang nanti...hehe...

But, from now aku akan update seperti biase..huhu..aku rindu gile-gile kat "kau" blog...
Tak sampai hati aku nak biarkan "kau" berhabuk sampai dah bersarang nie haa...."kau" pun mesti rindukan entry-entry aku yang menarik an??..hahaha..biul sudah otak aku nie haa...


owkeylah...aku nak kemas kini blog ak nie dulu sebelum nak update entry baru..nanti orang yang singgah blog aku nie kate apew pulak nnti..."budak nie pemalas betul"..hehe...jumpe di next entry k..bdw, thanks coz sapew yg sudi memfollow dan yang telah tinggalkan link korang...insyaallah aku akan kunjungi blog korang ok..^^

0 comments: