Wednesday, April 25, 2012

Busy Dengan Bisnes





Hai hai dan hai! #Smile sampai telinga ^__^

Sebelum memulakan entry pertama aku untuk hari ini,  #macam ada entry lain pulakkan. HEHE aku menyusun sepuluh jari meminta maaf kerana ketidak"update"tan blog aku selama beberapa minggu ini. HEE~~

Bersawang sudah blog aku nie.. Haa, kejap kejap, amik bulu ayam nak kibas sawang-sawang yang ada.. Pehh, tebal jugak debunya.. Haa, inilah padanya bila tinggalkan blog begitu lama. HEE~~ Sorry yew!


Walau apa apa pun, aku bukan SENGAJA atau MALAS nak update. Tetapi kesebukkan aku dalam masa dua bulan nie, membantutkan aku untuk update blog. Busy girls la katakan.. HAHA..

Mesti korang tertanya-tanya, apa yang aku buat sampai blog terabai?

KERJE, adalah sebab kedua. Sebab pertamanya kerana sekarang nie aku makin busy dengan bisnes yang aku sedang buat nie.. HEE, bisnes kecil-kecillan sahaja. Bisnes ape? Akan aku bagitahu di next entry oke? HEHE..

Alhamdulillah, bisnes yang aku jalankan nie dapat sambutan daripada orang ramai. Terutama kepada kanak-kanak.. Haishh, aku bukan bisnes jual barang mainan oke. HAHA.. Walaupun kecil-kecillan, dapat jugak faedahnya..

So, nak buat bisnes nie bukan senang kan? Lebih-lebih lagi bisnes yang aku buat nie, perlukan kemahiran menjahit.. Yew, menjahit. HEHE.. Cubalah teka aku buat bisnes ape? Nama pun bisnes kecil-kecillan, aku buat bisnes nie seorang diri dan bantuan serba sedikit daripada ibu aku.. Al maklumlah, time banyak tempahan tu, tak cukup tangan dibuatnya.. 

Okelah,  aku stop sampai di sini sahaja. Hee, ini pun curi-curi masa nak update tau.. Cukuplah satu dahulu daripada takda kan? Hee, jumpe di entry akan datang. Take care awak awak semua. Bye bye

P/s: Walaupun blog nie tidak ber"update", still ada pembaca yang sudi singgah kat blog nie.. #terharu rasanya.. HEHE.. Tq ya. InsyaAllah, aku free time nanti aku BW kat blog korang oke! Nantikan kedatangan ku.. Hewhew :3

3 comments:

✿INA AINAA✿ said...

Keep it up ur bisnes dear...hehehehe...buat ank patung ke???? awwww... t boleh jd jutawan ni tp jgn lupa kt blog tercinta ni ek..heheh

Shiema Sufian said...

All the best ye bila berbisnes ni :D

Ezad Skytech said...

patut la lama tak update...hee~