Thursday, April 5, 2012

Jom Layan


Jom makan kentang McD. Makan panas-panas sedap sehh..  :D

Hai semua..

Sebelum aku start huraian aku yang panjang lebar, aku nak tanya satu soalan dahulu.. Ala,, satu soalan jew maa.. Bukan 10 soalan.. HEHE.. OK!

Siapa kat sini, bila minat satu lagu tu, dia akan dengar lagu tu sahaja?? Contoh macam suka lagu Love Story nyanyian Irwansyah dan Melly Goeslaw. Korang akan dengar lagu tu jew, sampai boring.. Ade tak ade tak?? #Mencari-cari siapakah orangnya HAHA

Ada tak?? Haa, Ada?? Siapa siapakah itu? Yeahhhh, kite seKEPALA lorh.. Hewhew :3 Yeess, ada GENG!

Yewla, ada orang suka dengar semua lagu baru, lagu lama diketepikan. Ada sesetengah orang pula suka dengar lagu-lagu lama je. Terutama sekali pada mereka yang lanjut usia #Ibu bapa kite. Yewla, lain orang lain cita rasa..kan?

So, sekarang mood aku tengah layan satu lagu daripada band mana tah.. Apa yang aku tahu nama band diberi Nirwana Band.. Kenal? Kenal? Haaa.. Kenal bagus la.. HIHI. Lagu apa? Jom dengar kat bawah nie.. Selamat mendengar :D



Dah dengar?? Best kan best kan? Tahu takpe.. HEEE... Aku mula minat lagu nie pun masa aku dengar dalam radio. Aku dapat rasakan lagu nie ada satu tarikan.. HAHA.. #Poyo

Sekali aku dengar berkali-kali lagi aku nak dengar.. HEHE.. Itulah aku. Suka dengar lagu berulang-ulang kali sampai jemu. Kawan-kawan sekeliling aku pun dah faham dengan perangai aku.. Alarh, kadang-kadang diaorang pun join juga.. HUHU

Okelah.. Sampai disini sahaja huraian aku untuk entry aku kali ini.. Opss, sebelum terlupa, lagu ini bertajuk, "Sudah Cukup Sudah" . . Semoga terhibur mendengarnya..  Bye bye 

P/s: Lagu nie sesuai untuk mereka yang ada masalah cinta. Comfirm, bila dengar rase nak menitik air mate. #Kot la. Aku?? Tak ada apa-apa kaitan dengan lagu nie.. Single-minggle oke! .. 

Minta tolong klik sini dan sini boleh? Tq

3 comments:

Shiema Sufian said...

kita jenis yg sama (:

iAmCekbolat said...

sabor je la dgn prngai org mcm tuh =="

iEdA said...

jns yg sm jgk...klo addicted ngn 1 lgu 2,lgu 2 jer ulg2 ^_^