Tuesday, January 1, 2013

Aktiviti Tahun Baru ◕‿◕。❤...


Orang ramai heboh dok update entri pada 1hb1 2013. Aku pun nak jugak. Hikhik

Hari ini bersamaan 1hb 1 2013, merupakan Tahun Baru dan juga merupakan hari terakhir tamatnya cuti persekolahan. So, aku dan family plan untuk berpicnic di pantai sementara aku juga turut cuti sekarang nie, iaitu cuti mid sem. *seminggu je pun*

Destinasi yang dipilih untuk picnic kali ini ialah pantai Pengkalan Balak. As usual, memang itu port yang biasa kami duduk kalau nak berpicnic. Hihi. Dekat, mudah, keselamatan terjaga dan kemudahan toilet dan bilik air. Semua itu mesti dititik beratkan sebelum memilih tempat untuk berpicnic.

Berikut di bawah ialah antara gambar-gambar yang sempat aku snap. Snap pakai hp jew pun. Tak sempat nak mencapai dslr kesayangan ku. Hee


Budak debab. Hihi



Ayah bersama batang pancingnya :D



Macam-macam jenis juadah ada.. Wuuu



Macam-macam ragamkan? Pasti aku akan merindui saat-saat ini bila sudah balik kolej nanti. Yewla, dah balik kolej, siap sedia dengan assignment itu ini, kuiz itu ini dan macam-macam lagilah. Tidak ada lagi hari-hari sebegini, kecuali cuti panjang..Hehe

Korang pula pergi mana je cuti Tahun Baru nie? Hee 
Berkesempatan ini aku juga ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua manusia sejagat dan Selamat Kembali Ke Sekolah untuk adik-adik yang akan mulakan persekolahan mereka esok hari. 
http://bit.ly/Uflllw

5 comments:

hazwan hairy said...

wahh bestnya..hh pn g lepak pntai jga td..haha...tggu entry k...btw selamat tahun baru 2013 tau..smga tahun baru lebih bermkna :-)

✿INA AINAA✿ said...

syoknyaaaaaaaaaaaa bersantai kat tepi pantai.. wah!!! btw, selamat tahun baru.. may Allah bless u and ur family.. have a great day dear

nuyui a.k.a miss YUI said...

syioknyaaa..besh2..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

pengkalan balak??? org melaka eh.. meh singgah la rumah >.<

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

picnic bestnyerrrr

selamat tahun baru yer