Thursday, January 10, 2013

Hadiah Daripada Blogger Hazwan Hairy



Akhirnya, yang telah aku tunggu-tunggu selama ini sudah tiba.. Jeng jeng, itu dia kalendar mini 2013 daripada HazwanHairy

Balik sahaja daripada kelas tadi, aku terus berkucu-kucu ke pejabat untuk melihat box pos. Punyalah excited, sampai semua surat yang ada dalam box tu aku selerakkan. Nampak excitednya di situ? Haha.. Dan akhirnya mata menuju pada satu sampul surat yang tertulis nama aku. Apa lagi, lepas sahaja aku ambil sampul surat tu, berlari-lari aku naik bilik. *padahal naik lif..hahaha*

Sampai sahaja di bilik, tak fikir panjang lagi aku terus gunting sampul surat yang isinya kalendar mini 2013. Tersangatlah comel, cantik dan yang penting eksklusif. Siap ada promotion product lagi.. Lihat gambar dibawah:


Apa macam, korang ada? ada? ada? Takda.. Hekhek.. *ayat kerek* 

Jutaan terima kasih kepada blogger kita yang ramah lagi sporting ini----> HazwanHairy. Moga kalendar itu dapat membantu dalam pengurusan hari-hari yang mendatang.. Heee 

P/s: To Hairy, Tikah sangat tertarik dengan promotion pertama tu, name card. Terfikir juga nak buat name card untuk bisness sendiri. Hehe 

7 comments:

Unknown said...

untung la..tahniah..:)

Nur Nainis said...

wooohaaa..seronoknya dapat hadiah..tahniah. ^____^

combi said...

bestnye dye... :D

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

apa..apa..apa ne.. ramainya yg dapat.. nak jugakkkkk t.t

hazwan hairy said...

haha nk gelak plak bca entry ni...itu saja yg mampu hery bg ..hope diterima dgn hati yg ikhlas..tp tgk entry ni mmg ikhlas sgt2...hehe....tq untuk entry ni :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik..tahniah dik.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah...murah rezeki