Tuesday, June 28, 2011

Kenapa erk ?


^_________________________^


Gamba hiasan sahaja

Pernah tak korang dengar tentang "isteri baik, bagi suami nikah lagi satu"?? memang korang pernah dengar tapi jarang-jarangkan??..kalau korang sebagai isteri, korang benarkan tak suami korang nikah lagi satu??..jujur aku cakap aku tak rela dimadukan...aku lebih rela diceraikan dari berkongsi kasih dengan orang lain...

Memang susah nak dapat isteri yang berhati mulia benarkan suaminya bernikah lagi satu...kire lima orang dalam seribu orang la..hehe..walaupun isteri itu membenarkan suaminya bernikah lagi satu, bohonglah kalau isterinya itu tidak sedih akan keputusan atau permintaan suaminya itu..aku pun pelik, kenapalah lelaki zaman sekarang nie gatal nak mampus mau nikah banyak?..nak kata isteri tak cantik, lebih cantik dari artis kat luar sana tu kot...nak kata tak baik, baik mcm isteri Nabi kite kot...nak tau lebih lanjut kenapa, silalah tanya lelaki sendiri...huhu


Tapi apakan daya isteri. isteri tak dapat nak menghalang suami dari bernikah lagi satu..atas alasan suami boleh beristeri empat..kononnya nak ikut Nabi kitelah...Nabi kita tu walaupun beristeri ramai, beliau sentiasa berlaku adil dengan isteri-isterinya...aku bukan nak cakap suami yang berkahwin empat nie tidak berlaku adil, ade juga yang berlaku adillah..tapi tak seadil macam mana Nabi kite berlaku adil dengan isteri-isterinya...


Owkeylahh..setakat ini sahaja aku nak kongsi dengan korang..sorrylah kalau kata-kata aku nie kasar ke..hehe...maklumlah, aku nie memang tak suke dengan lelaki macam aku cakap kat atas nie..aku harap suami aku nanti tak macam kat atas nie..setia jew lah kat aku nie..hehe...peace ^^
http://www.cute-smiley.com

0 comments: