Sunday, April 7, 2013

Pemenang Akan Diumumkan Esok

 



Hai hai and hai semua. Lama sudah tidak ketemu. Eh? Hehehe

Semalam tidak berkesempatan untuk update entri mahupun blogwalking kemana-mana blog. Siang sampai ke malam pergi photoshoot pre-wedding akak saudara di Cyberjaya dan Putrajaya. Wuu, penatnya tidak terkata. Balik dengan baju compang camping. Hahaha..

Hari ini pula seharian mengemas barang itu ini. Pack semua barang yang ada.  Maklumlah, nak pindah rumah. Eh tak pindah bilik. Tapi serupa macam mahu pindah rumah. Sendiri geleng kepala bila tengok barang yang sebanyak itu. Aiyoyo.

Ok, itu cerita semalam dan siang tadi.

Hari ini 7 April 2013. Ini bermakna simple segmen "Pencarian Bloglist Blog Bila Jari Mula Menaip" telah pun TAMAT. Nampaknya ramai yang ternanti-nanti akan keputusan segmen ini. Hehehe. Harap maaf kerana lambat mengumumkan pemenangnya. Kesibukan kerja membataskan aku untuk mencabut undi.

Walaubagaimanapun, malam ini akan aku luangkan sedikit masa untuk mencabut undi dan keesokkannya akan diumumkan pemenannya. Sila alert oke! InsyaAllah, ada rezeki korang ada la nanti. Heee

Okelah. Penat-penat juga, kerja harus diselesaikan pada masanya. Cuma lewat atau cepat sahaja. Sepuluh jari memohon maaf atas kelewatan yang dihadapi. 

Sila ALERT  akan pemenang yang akan diumukan esok. Byebye 

 

4 comments:

Unknown said...

agak2 sapa la pemenang :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah kpd bakal pemenang ya..

Rieya Ramlee said...

waaa...ok2..wait and see..

Anonymous said...

untungla sape yg menang :)