Tuesday, May 19, 2015

Bila Tak Tahu Nak Masak Apa


Assalamualaikum.

Bila hari-hari masak, akan ada satu masa tak tahu nak masak apa. Bukan bahan takde, cuma tak tahu nak masak apa. Hari-hari mee, maggie, bihun, kuey teow naik bosan jugak. Opsss, no nasi!


Hari ini bawa bekal sesimple yang boleh. Salad + sosej bakar + telur dadar + roti bijirin serta sedikit sos thai dan mayonis kewpie. Makanan orang diet la kononnya. Hahaha 

Ok. Jemput makan semua 


15 comments:

Izafiza said...

Tengah2 lapar ni tengok salad tu pun dah mengiurkan.hehe.

Unknown said...

mengancam ..heee

Murni Alysa said...

meleleh air liur..diet yang sihat ni

AnneRaini said...

mmg ade masa xtau nak makan apa..last2 goreng telur

Fiza Aizzawa said...

sedapnye.. dah la tgh lapar nie.. huhu

::EIDA:: said...

diet ida suka! hehehehhehe

Afiqah said...

oishiii !!! ahhh terliuqqq

Khai_Sol said...

solehah tak makan sayur, so tk menngacam pun . hee

Unknown said...

Wahh no nasi...ikut diet.apa dik..

Nadratul Syazwana said...

Esok bawak wedges pulak! Hihi. Kalau Nad pulak lagi suka benda ringan ringan camni hehe

AtieYusof said...

sedapnya lah sis.. menu simple & sihat :)

Gee Lion said...

saya memang pantang tengok sayur plus mayonis ni.. cair mulut.. kombinasi yg mantap.. =D

Zizie Zack said...

simple macam ni pun dah mengancam selera... hihihi

Nina Mads said...

mmg jemu mkn2 nasi, bihun smua tu
sedap dan salad tu menggoda.

Unknown said...

makan mcm nie pun dah kenyang sebenarnya, orang yang tengah
berdiet sesuai dengan menu nie dalam pada yang sama makanan yg sihat...