Wednesday, May 13, 2015

WW #57: Only Girl Hate This Situation

Assalamualaikum.


Kalau korang perempuan, apa korang rasa?


7 comments:

Miss Oren said...

ha betul.. pernah gak jadi macam ni. time tu tengah nak cepat, dah terpaksa ikut tangga lagi satu. haih

Mazni Munawar said...

betul2! sanggup pegi cari tangga lain dripada lalu kt tangga ni haha

SAMIQA ♥ said...

Larigi tangga jauh.. tak pun.. buat muka sambil alu dkt situh -_-

aRz MoHa said...

terima kasih keran sudi singgah ke blog saya...

rasanya geng lelaki paling seronok situasi sebegini

Izzati Amira said...

pompuan tak malu je sanggup lalu kat sini (kalau ade byk lagi tempat boleh lalu). tapi kalau tak de jalan lain tak boleh cakap gak.. hahaha.
maluuunyaaaa lahai

Azhafizah Md Nor said...

sangat benci..benci sangat macam ni.sanggup tak lalu

Gee Lion said...

saya sanggup lalu jalan lain. jauh pun jauh lah... kadang2 lelaki ni tak sedar; kenakalan tu dah mcm perangai pervert pon ade. mana tak seram.