Friday, December 16, 2011

Bila Tiba Hari Jumaat


Klik sini dan sini dulu, Tq



Hai semua..

Haa, semalam hari khamis, dan sudah tentulah hari ini hari Jumaat kan?? Bila tiba hari Jumaat nie, bagi kaum adam, faham-faham jew la..Solat Jumaat tu jangan lupa!

Aku?? Haha, hari Jumaatlah hari paling bahagia.. KOT! Yewla, hari Jumaat merupakan hari terakhir kuliah untuk setiap minggu..So, hari Jumaatlah hari untuk menghantar segala tugasan yang diberi..

Kalau kat hostel pula, hari Jumaatlah hari untuk aku basuh baju dan mengemas bilik.. Baju tak payah tanya banyak sikit.. Agak-agak korang, baju untuk seminggu yang tak basuh agak-agak banyak tak?? Haha.. Adalah dalam dua bakul..

Dan yang paling penting, hari Jumaat merupakan hari yang dinanti-nantikan untuk budak-budak U macam aku nie nak balik rumah..Kalau kelas habis awal, awal laa balik..Habis kelas jew, balik hostel jap kemas barang, lepas tu balik laa.. Kalau macam aku nie agak payah sikit laa.. Nak naik teksi, naik train last baru naik bas...

Ini lah life aku setiap hari Jumaat.. Biasalah nama pun pelajar..Kenelah biasakan diri dengan situasi ini semua.. Maklumlah, dah besar panjang takkan nak duduk bawah ketiak mak lagi kan? hehe..Life korang untuk hari Jumaat pula macam mane??

Oke lahh.. Sekarang time untuk aku basuh baju..Lambat nanti penuh pula mesen basuh tu..Tak larat de nak basuh baju dua bakul nie dengan tangan..Boleh patah tangan nie.. hehe.. Bye Bye

2 comments:

Diyana Ali said...

jumaat tak dapat balik rumah pon, tgu la mid sem jumpa mak . hehe .

selamat membasuhh :P

cik ika said...

jumaat the best day ~