Tuesday, December 27, 2011

Picnic Masa Hujan :)



PENTING!
Minta tolong jasa baik kamu semua, tolong like pic Blog Bila Jari Mula Menaip.. Tapi sebelum itu, like page Anishukran's dahulu. Jasa baik kamu semua amat dihargai. Thanks


Hai semua..

Huuh, lama aku tinggalkan blog nie..Rindu yang teramat nak update..
So, mana aku menghilang dalam dua tiga hari nie?? Hee, tak hilang ke mana pun.. Ade jew nie haa..Alhamdulillah sihat walafiat..

Cuma hujung minggu hari tu aku balik rumah.. Yewla, cuti krisma tiga hari.. Alarh, tiga hari pun nak kecoh kan? Haha biarlah.. Janji dapat cuti.. Tapi untunglah budak-budak UiTM, dapat cuti seminggu..

So, hari Sabtu lepas, aku dan family aku pergi berkelah kat Pantai Telok Gong.. Hee, musim hujan-hujan macam nie pun berkelah kat pantai ke?? A'ah laa.. Tak caye tengok pic kat bawah nie..

Hehe, sebelum turun pantai, sempat possing dulu.. Haah, tengok hujan tu kan?
Sebelum bermandi-manda, kita isi perut dulu..Baru bertenaga! Haha

Oke, itu ayah aku..Siap tunjuk peace lagi..Hehe
Ini pula ibu aku.. Siap angkat tangan..Macam org bersalah je..Hehe
OKe, lelaki yang baju biru tu baik hati.. Belanja kite org KFC masa berkelah tu..Haha.. Thanks Abg Fendi dan Kak Ira

Haah, nampak kamera terus peace..Haha
Kiri: Si Tembab dan Si Kurus..Hehe ; Kanan: Si Ibu dan Si Anak :)
Oke, itu sahaja gambar yang aku dapat kongsi dengan korang semua.. 
Hujan pun lantak laa..Dah teringin sangat mandi laut..Redah saja..
Tapi kali nie buat pertama kalinya aku tak mandi laut.. Kenapa? Sebab masa tu aku tak berapa nak sihat..haha, tak sihat pun nak join juga kan? 

Apa-apa pun aku dan family enjoy..huhu..Sebelum terlupa, thanks tau Abg Fendi sebab belanja kita orang KFC.. heeh

Bye bye
 

#Mahu hidup sihat? Klik sini   

4 comments:

SoLy SoLicious said...

waahhh !!! syoknye berkelah ^^

Scha Aryana said...

wahh, bestnyeerrr ;D

Ezad Skytech said...

wahhh..hujan2 pun redah je ye...hee~

saffiya_aleesya @ echa said...

wahh best nyer dpt g berkelah ngn family..aduhh lama dh rasanye tak g berkelah..