Thursday, December 1, 2011

Mimpi Follower Mencapai 1 000


Klik sini dan sini dulu, Tq



Hai semua...

Haah, mimpi?? Korang pernah bermimpi?? Mimpi best atau tidak best?? Ehh, malam nie aku nak mimpi aku kahwin dengan anak rajalah..Haha, mana boleh macam tu..Boleh pulak kita yang plan mimpi kita tu...Tak boleh kot?

So, siang tadi aku bermimpi...Yeah, mimpi yang sememangnya buat aku tersenyum lebar sampai telinga...Hehe..Kenapa? Sebab aku mimpi jumlah follower aku naik dengan mendadak menjadi 1 000..Tapi aku rasa macam 10 000 kot..

Haa, aku tak sure 1 000 atau 10 000 yang pasti hujungnya kosong..Haha...Tapi kalau 10 000 tu memang melampau la kan, tak akan capainya... Hanya tinggal mimpi jew... Kalau yang 1 000 tu, insyaallah boleh kot..

Bohonglah kan kalau blogger tak mahu blognya mempunyai ramai follower kan? Aku pun mempunyai impian yang macam tu gak..Jangan mengharapkan sangat orang follow blog kita..Biar orang follow blog kita disebabkan mereka suka dengan hasil tulisan dan rupa paras blog kita..Bukan kerana terpaksa..

Oke lah.. Harap-harap mimpi aku nie jadi kenyataan lah..hehe..Amin Malam nie nak mimpi apa pulak erk? Oke, bye bye..

Semoga Mimpi Indah 

4 comments:

Pendamba Mawar said...

insyallah tak lama lagi

SoLy SoLicious said...

hamboi..siap termimpi2 ha..InsyaAllah ade la nnti tu~

Just Mini Love said...

smpai terbawak dlm mimpi ye.. he

xpe2.. t cukup la 1000...

Ezad Skytech said...

hee...Insyaallah..mesti boleh capai tu nanti...:)