Friday, June 10, 2011

Jom main Gamebit (◕‿-)


^______________________^


Gambar hiasan sahaja

Hahaha...korang borink tak??..jom main Gamebit...aku jumpe Gamebit nie mase aku berblogging tengah hari tadi...Gamebit nie dah lame kot, tapi aku baru jumpe..hehe..ketinggalan zaman betul..


Apew yang best Gamebit nie??..haha..korang main nanti korang tau la apew yang best...kelakar pun adew...kadang-kadang rase nak tergelak sorang-sorang pun adew...hehe..tapi sapew yang rase-rase geram dengan Gambit Saifullah, korang memang wajib main game nie..yewla, an hari tu isu hot pasal dye kutuk para blogger kite di twitternya berkaitan isu muzik video Prema Yin yang bertajuk Marilah....aku sebenarnya tak tahu sangat pasal isu hot tu..so aku tak mau bercerita panjang lebarlah pasal isu hot tu...nanti takut adew tokok tambah pulak..tak pasal-pasal aku pulak yang kene maki nanti..hehe


So..sapew mau main ini Gamebit sila click cnie..semoga korang terhibur..hehe...
http://www.cute-smiley.com

2 comments:

Zazachan said...

haha. macam tak boleh belah je.

EkaTikah said...

@ cik zaza :..haha..tau xpew..XD