Saturday, June 4, 2011

Putera William bercerai dengan Kate Middleton??

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...
^_________________________^





Betulkah Putera William dan pasangannya Kate Middleton akan bercerai??..padahal mereka nie baru sahaja beberapa bulan berkahwin..kalau tak salah aku bulan lepas kot...walaubagaimana pun berita ini sudah tersebar luas, cuma kita nak percaya atau pun tidak...wow...kalau betullah mereka bercerai, majlis perkahwinan yang dikatakan "Royal Wedding" tu tak de maknalah...buat besar-besaran tapi akhirnya bercerai juga..



Aku pun tak pasti betulkah mereka akan bercerai..adew sesetengah sumber mengatakan ini cuma kabar angin sahaja..aku pun rasa macam tu..alahh..biasalah, mungkin media sahaja mau reka cerita..nak lariskan media mereka...MAYBE lah..

2 comments:

Cik Farah said...

yunk, dowg tak bercerai lah..khabar angin je tuu..hihi

^^eKaTiKaH^^ said...

@cik farah : hehe..betul2..kejap jew khbr angin nie tersebar... :)