Thursday, June 16, 2011

Syukur Alhamdulillah :)


^____________________________^

First of all aku mintak maaf kat korang semua...terutama kepada para follower aku yang setia-setia nie..setia kew??..joke jew..hehe...bukan ape, semenjak hari selasa (semalam) aku dah mula busy dengan pelbagai persiapan yang aku kene buat...jap-jap..jangan fikir persiapan aku nak kahwin tau...haha..tapi persiapan aku nak melanjutkan pelajaran dekat UTM, KL sabtu nie...haaa?? sabtu nie??..yup...yup...gile an...aku dapat tahu semalam tok-tok hari sabtu nie aku dah nak kene daftar...aiiyaa...banyak cepat maa..hehe..terkejar-kejar aku nak pergi sana, nak pergi sini...bayangkan dye bagi masa hanya tiga hari jew..mana nak uruskan urusan borang-borang...

Sebelum aku bercerita panjang lebar, aku mau bagi tahu yang aku dapat tawaran sambung belajar kat UTM, KL..alhamdulillah, akhirnya dapat juga walaupun second intake...sesungguhnya memang sudah lama aku nanti-nantikan..huhu..yang lagi bestnye aku dapat kos yang aku minat, kos sains komputer (multimedia)..Lepas aku fikir-fikir balik, adew hikmah kenapa aku tolak tawaran yang aku dapat sebelum nie...rupa-rupanya tawaran yang lebih bagus menanti aku..hehe..kalau aku tak dapat tawaran nie, aku dah buat keputusan untuk sambung pelajaran kat Politeknik Sultan Azlan Shah, Perak...

So, lepas nie aku jaranglah dapat on9..kalau dah jarang dapat on9 jaranglah juga aku berblogging...walaubagaimana pun aku tak akan tinggalkan hobi berblogging aku mcm tu jew..kalau adew mase aku akan berblogging macam biase ok...tapi tak dew sekerap sekarang nie..huuhuu

Owkeylah..thats all for today...pray 4 me sucses ok ;)

4 comments:

Moumo said...

alhamdulillah,
tapela second intake pn,
ari tu pnye la sdey xdpt offer letter,

now da leh senyum happy kn
thniah ye!!

Ferfarfer said...

OKEH HOPING THAT U'LL GET BACK SOON. IT'S NICE TO SEE U AROUND BEBEH

EkaTikah said...

@ moumo : thanks yew..xleh happy sngt...kat UTM kene skor betul2.. :D

EkaTikah said...

@ cik ferra aww : thanks yaa... :D