Saturday, June 11, 2011

Piala FA : Kelantan FA Vs Terengganu FA


^_________________________^


Hohoho..malam nie, pertandingan sengit antara pasukan Kelantan bertemu pasukan Terengganu untuk merebut Piala FA...perlawanan yang diadakan di Stadium Bukit Jalil nie mendapat sambutan hangat sehinggakan teket habis dijual...sampai ulat teket mengambil kesempatan nie untuk mengambil untung..orang sekarang tak kesah ulat teket kew apew kew..yang penting dapat menyaksikan perlawanan sengit nie..alamak..dah lain topik nie..hehe..

Berbalik kepada topik kita malam nie, sape sokong Kelantan angkat tangan??..dan sapew sokong Terengganu sila angkat kaki...hehe..aku angkat tangan sebab aku sokong pasukan Kelantan..huhu..beribu-ribu penontot menyaksikan perlawanan nie berlangsung..penuh stadium tu dibuatnya...sampaikan orang tua pun turut serta menyaksikan perlawanan nie..wahh..bersemangat betul..chaiyokk chaiyyok...tu kesah yang kat stadium..belum kat luar lagi..yang kat rumah tu mesti bising gile lah...haok rumah tu dibuatnya..sape yang nak tengok AF malam nie pun tak dapat lew nampaknye..hehe..

Walaubagaimana pun, pasukan polis, rela dan yang terlibat sudah bersedia lebih awal bagi mengelak hal-hal yang tidak diingin berlaku...alahh..bukan tak pernah berlaku sebelum nie..harap-harap perlawanan kali nie semuanya berjalan lancar tanpa ade sebarang masalah...

Apew-apew pun kita tunggu pasukan mana yang akan bawa pulang Piala FA nanti...aku sokong pasukan Kelantan walaupun aku bukan orang Kelantan gomo kelate gomo..hehe...sebelum terlupa, tahniah ya orang Kelantan sebab besok dyeorang dapat cuti..huhu..budak sekolah lagi happy sebab cuti sekolah dyeorang tambah satu hari lagi...syookk la yew..
http://www.cute-smiley.com

2 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan...trm kasih sbb sudi jenguk2 blog sy... trgn 2- kelantan 1

^^eKaTiKaH^^ said...

@ santri T.P.I.N.I : urwclm..bdw thanks 4 the info..terengganu dpt gol free satu... :(