Monday, June 13, 2011

Keputusan Rayuan Ke IPTA Lepasan SPM boleh disemak mulai tengah hari besok


^____________________________^

Hai korang semua..ape khabar hari nie??..sihat??..hope sihat-sihat selalu k...hari nie kepala otak aku kosong...bukan kosong macam dah hilang ingatan..hehe..tapi hari nie aku tak de idea nak story ape-ape...tapi ikutkan memang banyak bende yang aku nak share ngan korang semua, tapi aku nak mengayat tu yang tak dapat...kang merapu, merepek meraban aku taip nanti..huhu

Owkey..malam nie aku bukan nak cerita pasal Hazama juara AF kali nie atau pun cerita tentang Nora Elena dengan suaminya Seth Tan..hehe..masa aku berblogging tadi aku singgah kejap kat laman web rasmi berita harian..nak tengok apew-apew info or berita..alarhh, maklumlah aku nie jarang beli surat khabar..beli pun time hujung minggu...huhu..so, aku terjumpa satu info yang bagi aku memang patut share ngan korang semua..siapa yang dah tahu xpewlah..nie aku tujukan pade siapa-siap yang tak tahu...sharering is caring..^__^

Senang cerita, aku just nak bagitahu yang keputusan rayuan ke IPTA lepasan SPM boleh disemak mulai tengah hari besok...kepada sesiapa yang adew buat rayuan, tengah hari besok korang boleh buat semakan ok...aku adew gak buat rayuan nie..hope dapatlah...kalau tak dapat ape boleh buat...tak de rezeki aku nak masuk IPTA..mungkin rezeki aku kat Politeknik Sultan Azlan Shah, Perak..huhu..kepada sesiap yang ade mohon i just can say Gud Luck...!! Mahukan berita lanjut sila click cnie..Berita Harian Online

http://www.cute-smiley.com

2 comments:

Anyss Syuhada said...

gud luck tkah..

EkaTikah said...

@ anysspunyeblog : thanks yew :)