Saturday, June 4, 2011

SAYA BLOGGER HIJAU YANG CINTAKAN KEHIJAUAN DUNIA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..
^_____________________________^


Owkey...street to the point...malam nie aku nak join satu lagi segmen yang dibuat oleh Abg Ben...harap aku sempat lagi la nak join segmen nie..hehe..

"DUNIA BLOG BERMAKNA BAGI SAYA KERANA dunia bloglah tempat saya mengeluarkan isi hati dan berkongsi segala cerita bersama rakan-rakan blogger yang lain..hehe...berblogging juga merupakan salah satu hobi saya untuk mengisi masa lapang tau...dari berlepak baik berblogging...boleh kongsi-kongsi cerita dan pengetahuan..huhu..dan yang penting boleh tambah lebih ramai kenalan baru..."

Thats all my answer... :)

7 comments:

solomolo said...

singgah sebelum segmen tutup...
happy blogging...
[^_^]

Pha Is said...

salam bloger hijau. datang terjah dari blog BA. jom ushar :
ubat gigi punca ulser?
permainan angry bird terbesar

Syahir Ramli said...

singgah cni dr blog abg ben....x sempat plak nk join segmen abg ben...tp ttp nk blogwalking kt blog2 yg join segmen abg ben...
klau senang, lawatlah ye blog
http://paksyahot.blogspot.com

terime kaseh daun keladi...

saya eqa ikram said...

singgah cni dari blog abg ben.. :)
kalau senang..jom terjah blog saye..
http://dasunshinelove.blogspot.com/

Unknown said...

Tia singgah dari blog abang Ben ;)

Hormati Mereka Yang Lebih Tua

Areyoudys said...

as salam...

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

datang ziarah dari dunia kehijauan blog segmen enche ben~

pakcik reader baru blog ni. berminat nak tahu perkembangan entri dan blog .maka pakcik follow. jemput singgah dan follow jika sudi~

ni entri pakcik~
cuma nak tanya..

apa mood kamu sekarang ni? sebab? ( link entri ) meowww~

terima kasih. update2 selalu ;)

Gary Asip said...

gary singgah dari blog abang ben!! gary follow cne yer~..