Friday, March 22, 2013

Eh, siapa yang lambai kite tu?

 



Bila tak pakai cermin mata, macam inilah jadinya. Nampak tak nampak je. Samar-samar gitu.. 

Bila orang duk lambai-lambai, haa mulalah gelabah semacam. Dalam kepala otak fikir, siapa nie erk? Muka macam niee, tapi macam si nie pulak. Haishhh.. Takut salah orang pula nanti. Tak ke malu.. Hee

Tapi, bila tak tegur nanti di kata sombong. So, bila orang duk melambai-lambai tu, balas la balik. Kite pun duk lambai-lambai walaupun tak tahu siapakah itu. Apa daa.. Hahaha

Masa dah tak nampak tu, barulah nak teraba-raba maca letaknya cermin mata. Haa, itulah. Siapa suruh letak  merata-rata.. Kuikui..



Sudah jumpa, pakai, sekali tengok dia lambai orang belakang. What? Bukan lambai aku? Oke, malu disitu. --" Rasa nak ambil bantal, tekap kat muka..Malu punya pasal..

Kesimpulannya, sedarlah diri tu si pemakai cermin mata. Mata rabun, bajet nampaklah. Hahaha.. Sekali kan dah malu..hekhek

P/s: Aku rasa power rabun aku makin naik atau cermin mata aku yang sekarang nie tak cukup power untuk mata aku? Hmm

SINI

 

5 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

tau xpe.. hahaha kalau ena tak pakai spek, tak nmpk dah org dari jarak jauh.. lau org lambai ke apa ke, buat dono je.. hahah sian org tu.. pdhl kita takut terperasan... wakakak

Nieyxzha Hassan said...

akak ni pakai ke tak pakai..same je..huhu..sebab kalau dah jalan tak tengok kiri kanan dah..orang yg selalu tegur akak..huhu...selalu nak cepat..memang mata takde la melilau tengok orang sana sini ^^

riema afifa said...

hey , anda di-tag dlam contest 'The Longest Giveaway Ever by Ain' --> http://primadonny98.blogspot.com/

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,crmin mata kena selalu ada..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehehe malau gk kalau jd mcm tuh