Sunday, March 24, 2013

Hey You! Please Pay Attention!!




Hey you! Please pay attention!!

InsyaAllah, jika diizinkan oleh-Nya, dalam masa terdekat ini, aku akan melancarkan bisness baru iaitu, Ekatikah Photography. Di mana satu page fb akan dibuat bagi memudahkan perhubungan dengan pelanggan. Setakat ini alhamdulillah, semua proses berjalan dengan lancar.

Bisness yang berkaitan dengan photography, yang mana menerima tempahan untuk wedding, engagement, event, photoshoot model dan sebagainya. 

Niat hati sudah lama nak buat. Tetapi rasa ragu, takut masih menyelebungi diri. Seperti yang anda semua sedia maklum, bidang ini sudah tersebar luas di luar sana. Banyak saingan yang perlu aku hadapi apabila menganggap serius dalam bidang ini.

Walaubagaimana pun, kalau ada rezeki tidak kemana. Alhamdulillah, sepanjang aku menceburi bidang ini, sudah ada beberapa event, wedding, engagement yang telah aku buat dengan sebaiknya. Mahu tengok hasil-hasilnya? Tunggu page aku itu dibuka. Heee

So, di sini aku mengharapkan sokongan daripada anda-anda semua. Taknak la shok sendiri. Nanti di kata apa pula kan? Hahaha. Lagi pun, kite nie masih di peringkat bawah. Beransur-ansur mempelajari dalam bidang ini.

InsyaAllah, lepas sahaja page itu dibuka secara rasmi, aku akan adakan beberapa promosi. Nak tahu? Tunggu lagi! Hihi

P/s: Mungkin pada sesiapa yang mengikuti post-post di blog ini, aku ada upload beberapa gambar wedding, engagement, photoshoot dan sebagainya. 

10 comments:

Jie said...

gudluck dengan bisnes baru :)

Unknown said...

waa keep up the good effort :) semoga business bertambah maju.

cci said...

wah.. biz baru.. gud luck k..

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

ieka gud luckkkkkk... always support you.. you can do it!!!

cik nana said...

wahhh gudluck!

nuyui a.k.a miss YUI said...

goodluck dik..

Mrs Velentine said...

semoga semuanya dipermudahkan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck dik

bicara mak dara said...

all the best ya

Nur Nainis said...

Wah..bagus2. Memang dha ramai..tapi mana tahu service awak lebih terbaik kan..Semoga berjaya. ^___^