Saturday, March 9, 2013

Oreo Cupcake

 

Semalam aku ada berniat nak buat Oreo Cupcake. Hmm, plannya nak buat malam tadi. Tupp tupp dapur berselerak dengan barang itu ini, cancel buat malam tu. So, bangun awal pagi Sabtu, sebelum bertolak balik, sempat buat satu dua adunan Oreo Cupcake. Dan dibawah adalah hasilnya... Hee


Haa, nampak gebu naiknya kan? Sedap makan panas-panas. Terasa oreonya. Hihihi..

Sepatutnya Oreo Cupcake ini ada Buttercream. Disebabkan aku, ibu dan ayah tak berapa suka makan cream-cream nie, takde la buatnya. 

Nak tahu resepi yang teramat mudah Oreo Cupcake ini? Nantikan di next entri. 

Lihat SINI

 

10 comments:

Nurul Aini said...

Waa..cupcake..tapi saya tak suka oreo..hehe.

♥ CIKZEK ♥ said...

bak sini skit. terliurrrr ni. huhu

luqman zakaria said...

nampak yummy dan gambar pon menarik.. :)

FarhanahAdzlan said...

memang nampak sedapp dan kegebuannya memang terserlah skali dan boleh membuatkan saya terliur hahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sedapnyerrr nak skett hehehe

dyba gula-gula said...

nyummy. nk resepi! haha

Mieya Atiera said...

wah.. nampak macam sedap je. nak satu !!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyum2 sedap..

Nieyxzha Hassan said...

alahai..tengok je pun dah terliur ni...pos sini sket... XD

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

dap222.. kalau senang resepinya nak gak bt nnti