Wednesday, November 2, 2011

My First Tag



Ok, ini first time aku di-tag..
Aku di-tag oleh Iza Azmilia.. 
Let cekidout~~

11 Perkara Tentang Diri Aku
Nama penuh Nur Atikah Bt Abdul Rahim
Nama panggilan Ika or Tikah
Umur baru 18 Tahun
Anak tunggal OK
Study di UTM, KL jurusan Sains Computer Mutimedia
Habit suka berblogging dan edit gambar
Suka warna pink tapi tak kemaruk sangatlah
Gemar kumpul koleksi anak patang seperti bear dan patung domokun
Perangai kadang-kadang macam kanak-kanak
Mudah touching dan juga mudah ketawa
Yang penting SINGLE

Jawapan untuk soalannya:
Alhamdulillah setakat ini best jew
Nak sangat pergi Paris..Paling koman pun pergi Sabah Sarawak
Benda yang paling penting dalam hidup aku ialah handphone kot
Sudah semestinya Ibu
Orang yang dapat bahagiakan saya
Time kat rumah Ibu basukkan pakai mesen, kat hostel basuh baju sendiri mehh
Paling saya sayang ialah lappy, handphone, camera dslr, tedy bear dan blog kesayangan
Saya gemarkan lagu Kisah Dongeng-Stacy
Saya takutkan lipas dan keadaan yang gelap gelita
Ibu Bapa dan kawan rapat
Kawan biasa dahulu, dah kenal hati budi baru boleh kawan rapat.. heee

DONE!!

Sekarang turn soalan daripada aku pula...hehe
Apakah nama panggilan anda
Kenapakah anda di panggil dengan nama itu
Apakah status anda sekarang?
Lelaki/perempuan bagaimanakah pilihan anda
Adakah anda pandang rupa paras seseorang sahaja
Apakah nama blog anda
Kenapa nama itu diberi
Siapakah yang memberi anda semangat untuk berblog
Sudah berapa lama anda berblog
Adakah anda berblog untuk mengisi masa lapang atau memang hobi
Last, apa pandangan anda tentang blog saya ini
 
Aku tag: Syuhada, Miss Aresheqyien, Iyagi Beta, Aima Mazlan, Ieyza dan semua yang baca entry ini..Malas pulak nak tag banyak-banyak..hehe, Tiada paksaan untuk menjawab soalan yang diberi..Tapi kalau boleh jawab la erk..Selepas itu tag kepada sesiapa yang korang mahu...

Kepada sesiapa yang telah menjawab soalan yang diberi, sila tinggalkan link jawapan anda di sini..Sekian

P/s: Actually, tag nie aku dapat last week..Maaf la lambat bagi respon..

3 comments:

TiTi said...

Hehe esok kite jawap ye :D

Just Mini Love said...

thanx tag.. ramai dah act yg tag ieyza bende ni..

TiTi said...

ok dah jawab dah, sile semak jawapan disini : http://betadoradus.blogspot.com/

peace yaww!