Friday, May 17, 2019

Masa Untuk Lupakan Semua Kenangan Di Google Plus!


Assalamualaikum.

Apabila sekian lama tak buka blog, baru aku perasan yang akaun Google+ ( Google Plus) sudah dimansuhkan. What???

Image result for google plus

Apa itu Google Plus? Apa yang aku tahu, Google Plus adalah salah satu laman sosial yang seakan Facebook, Twitter dan seangkatan dengannya. Tetapi penggunanya tidak seramai pengguna Facebook. Aku adalah salah seorang daripadanya.

Mulanya bila tahu sedih pun ada. Nak nangis rasanya wehh. Terlalu banyak kenangan yang aku ada dalam tu. Kenangan yang telah memberi kesan yang terlalu dalam hidup aku sehingga ke hari ini. 

Mungkin ada hikmah disebalik Google Plus ini dimansuhkan. Masa untuk aku lupakan semua kenangan aku dan kau! Fokus dengan life aku yang sekarang. Jujur aku cakap, tak mudah nak melupakan. Aku akan cuba cuba dan cuba. Kau kisah silam aku!


4 comments:

Anum said...

hehe buang semua

Sii Nurul said...

kan... terpaksa tukar google plus ke blogger haha

Abang Karu said...

Saya pun baru bulan ni perasan google plus dh x ada...

Sayidah Napisah said...

tu lah. dah lah time nak pupus tu tengah takde mood nak update blog. so macam ehh kau google+ tiba tiba je nak di-delete hahaha. tapi itsok. life must go on. tibee kihkih