Monday, February 18, 2013

Pembantu Rumah Dera Bayi Berusia 4 Bulan

 



Lepas tengok berita tentang "Pembantu Rumah Dera Bayi Berusia 4 Bulan" ini buat aku gerun untuk ambil pembantu rumah suatu hari kelak. Tak kesah la dari Indonesia mahupun Malaysia. 

Bayi yang tidak bersalah, dilambung-lambungnya, dicanai-canainya seperti roti canai. Aku rasa kalau bayi tu boleh bercakap, mesti dia cakap " Woii, sakit la bangang! Gila punya orang!" Huuh 

P/s: Alhamdulillah baby tu tak cedera di mana-mana anggota badan. kalau aku, trama!
 
Baca SINI

 

11 comments:

Salwati Sapei said...

tul..akak dh tengok last week..saket ati lak..paper ari ni metro kuar tulis bb tu selamat..cuma trauma skit kot..yelah penangan di lambung..

rodiyatul akmar said...

tu lah kurang ajar punya pembantu rumah suka2 hati je melambung anak org . cuba orang lambung dea tengok , baru dea tauu hehe :D

Farah Waheda Wahid said...

itu namanya orang x waras...

✿A I N A A✿ said...

semalam baru ena tengok.. gila dia buat budak tu macam anak patung.. memang kalau ena dapat manusia mcm ni, ena buat bnde yg sama macam dia buat kt budak tu...

Nurul Aini said...

Geram sangat lah..tak tahan dah..hari tu bila tengok dekat berita, macam2 perkataan keluar. baby tu bukan tahu apa..comel adik tu..kesian dia..Allah Allah..tak tahu nak cakap apa.

♥ CIKZEK ♥ said...

aduhaiii ksian gile kt bby tu kan. kejam gile amah tu. bby kot. ce klo lmbung2 dye. ehhh skit pulak hati kitee -__-

xila dot said...

buat naya anak org habaq hang...isk

Mieya Atiera said...

kesian kan?

nuyui a.k.a miss YUI said...

cian dak tu..

Remy hazza said...

kejam sungguh...pembantu rumah tu gila agaknya.....

SyAmSuL AnUaR said...

Nk gaji mahal tp keje main2..Ni br salah satu kes,mngkn de lg..Hati2 mncr pmbantu rumah..