Wednesday, February 20, 2013

Wordless Wednesday #44: Bila Pergi Tanpa Beritahu Apa-Apa...







P/s: Marah tetap marah. Siapa tak marahkan bila kene tinggal macam tu je. Tak cakap apa-apa. Buat orang tertungu-tunggu. Tapi lepas beberapa jam, reda dah marahnya tu. Janji jangan buat lagi

Baca SINI

9 comments:

✿A I N A A✿ said...

huh, kalau ena jadi mcm sis, dah lama ena tarik muka dengan dorang... sakit hati ooooo

Farah Waheda Wahid said...

sabar ek dear... hu hu hu...

Selipar Putih said...

fine..BK penah kena mcm ni gak dulu ngn kwn2

ciksengeh :D said...

tak suka tunggu org !

trah zain said...

hmm,,kalau saya pun, mesti angin gak, t lex ar,,hehe... marah manja2 je (^___^)

Nurul Aini said...

Faham sangat2 dear..saya pun selalu kena..Sabar ye. Saya kan ada..heee. ^_____^

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,biasalah rasa cmtu kan..

Remy hazza said...

kan boleh sms kasi tahu...sian tunggu sensorang.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selalu juga jd mcm tu