Wednesday, February 27, 2013

Segmen : Saya Suka Makan...



KLIK BANNER UNTUK JOIN

Segmen ini tersangatlah sesuai untuk aku kerana salah satu hobi aku ialah makan. Yes, saya suka makan. Hikhik..Sebab itulah badan pun comel-comel jew nie haaa. Hahaha

Salah satu makanan kegemaran? Hmm, nak sebut lebih boleh tak? Heee



Inilah dia yang dinamakan Yong Tau Foo. Makanan kegemaran aku semasa di kampus. Asal pergi kafe, mesti makan Yong Tau Foo. Asal Yong Tau Foo, pergi kafe. Eh? Haha

Yong Tau Foo ini boleh dimakan dengan dua kuah. Satu, kuah sos yang dibuat sendiri oleh kedai itu sendiri atau pun kuah sup. Aku lebih gemar makan dengan kuah sup berbanding kuah sos. Ini kerana, kuah sosnya yang agak manis dan tak pedas. Kalau kuah sup, pehh makan panas-panas boleh tercelur lidah. Itulah yang best.

Nak lagi? Eh cukuplah. Nanti ada pula yang terliur. Lebih-lebih lagi bagi sesiapa yang belum makan, rasa nak amek gambar tu makan terus jew kan. Hahaha.. Oke, mengarut.

Tag: Kak Nusha dan Aini

DONE 

P/s: Sesiapa yang follow instagram aku, tahulah aku suka makan macam-macam. Instagram penuh dengan gambar makanan itu, makanan ini. Sampaikan ada yang cakap "Adduuhhh , sedapnyee =_= sume gambar awak share sume sedap2 T^T" Haa, nampak tak? Hahaha 

Instagram

13 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi, kak nusha ea.. lama org tak pggl nama cmtu..hihi..tq syg..akk mmg suka mkn ni..

Nasuha said...

Terima kasih sudi join segman sy. Link entry ni sy dh msukkn dlm snarai peserta. lps ni klu nk prgi restorn mna2 sy msti cba yong tau foo ni. InsyaAllah. sy blm prnh cba lg.

Nurul Aini said...

Sedapnya..hehe..dah lama lah tak makan. Aaa..nak..terima tag saya. InsyaAllah, nanti saya join ye. ^___^

Cik Fie said...

dari segmen yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html

hazwan hairy said...

wahh sama lah suka sgt mkn ni..erm nk g mkn la..haha

Mieya Atiera said...

Feveret Mieya jugak nie.

Nieyxzha Hassan said...

Suka jugak makan yang tu..suka steamboat..lebih kurang la kan ^^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat bersegmen

nuramalina mohdazam said...

ehhh,,my feveret jgak ni!sy=uke kuah warne hitam!huhu.dtg dri segmen yang sama

#JemahAwesome said...

Ponn ponn,Ayna jenguk sini!Jom singgah blog ayna jugak? ^^ http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html

Zana Hassan said...

dari segmen sama

http://zanahassan-zana.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html

zulaika zulkifly said...

lompat dr segmen yg sma ! yong tau foo sedap kalau ltak hotdog byk2 ..
http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/03/segmen-saya-suka-makan.html

jemput follow + komen

EIQA said...

http://nursyafiqahrahmat.blogspot.com/2013/03/segmen-saya-suka-makan.html

done follow awak,,gud luck ye..