Sunday, October 16, 2011

Ahad yang membosankan --'





OK..sudah pasti hari ahad antara hari yang paling korang sukakan??yewla, hari ahadkan holiday...so masa-masa macam nielah korang nak pergi jalan-jalan, shopping sana sini, pergi date sana sini dan untuk korang spent masa bersama keluarga.....aku pulak, dok terperap dalam bilik seorang diri satu hari nie..**roommate aku dah balik cuti dulu --'...fuuhhh, boring gile doooh...kalau setiap hari hidup aku macam nie, boleh mati wooo..haha, dari pagi sampai sekarang menghadap laptop jew..dok menhadap loptop ape lagi, online jew la sambil edit gamba and buat header baru untuk blog aku nie..Yew, header baru lagiii..haha, tapi header kali nie simple jew...**aku tahu header aku yang sebelum nie dan sekarang tak lawa mana pun --' 

OK, stop fikir pasal header aku yang sememangnya tak lawa tu..baik aku ulang kaji untuk paper last aku, multimedia...aku relex macam exam dah habis jew an..haha, sempoi...harap-harap paper Selasa nie tak susahlah..Please be nice to me yew Multimedia Paper.. :)


P/s: Doakan aku dapat jawab dengan lancar erk masa exam Selasa nanti..tq, sayang korang..

5 comments:

Pendamba Mawar said...

gud luck.ok smart la tu header

EkaTikah said...

@PM: hehe, thanks PM.. :)

Nasz said...

good luck for your exam.

MOHD NASER.com

EkaTikah said...

@NasZ: hehe, tq Abg NasZ :D

Just Mini Love said...

tau xpe.. bosan jugak arini..
tambah2 broadband 2 hari wat hal.
huhu

header baru yg kretif..