Wednesday, October 26, 2011

Genk! Saya Blogger Gila



Selamat Pagi sayang-sayang semua...^^ Hari ini aku bangun dengan muka yang ceria...Ofcauselah sebab today is My Birthday ..So mesti happy-happy meh...hehe..btw, thanks a lot kepada yang wish Birthday aku...sayang korang




OK, pagi ini aku mahu join satu segmen dari sahabat blogger aku iaitu Cik Genk..






Pertama, aku nie gila akan kucing-kucing yang comel..Yup, pantang nampak kucing yang comey-comey+gebu bulunya pasti akan aku pegang..hehe




Kedua, aku nie pantang nampak bear besar...Yew, besar macam aku kew an..pehh, memang aku terus peluk ar bear tu...nak beli mahal sangat an..beli yang sederhana sudah..setakat ini banyak dah koleksi bear yang aku ada..


Ketiga, aku nie boleh jadi gila kalau jumpa barang yang serba pink...yup, macam gambar kat atas nie...setakat ini, baru lappy aku jew pink...handphone belum lagi... :P

Keempat, aku nie gila bila naik moto..Ishh, bukan maksud aku gila drive motor laju-laju...tapi aku suka merayap sana sini bila aku dapat motor..hehe, memang takde peluang la orang lain nak naik..haha..

Kelima, aku gila ambil gambar..lebih-lebih lagi dah ada dslr sekarang nie, makin keraplah aku berphotoshoot..hehe, tapi aku lebih suka shoot pemandangan yang indah..

Dan banyak lagi sebenarnya..kalau nak senaraikan memang tak muat lak kat entry nie...Sesiapa yang kenal aku dia tahu laa bila masanya aku gila.. :p

OK, sesiapa yang mahu join sila click banner dekat atas ini sebelum 30 Oct..

4 comments:

miss jambu said...

Makasi sebab sudi join hehehe..
jeles lak tgk gmbar lappy pink tu hehehe..

QasehSuci said...

nak jugak lappy pink tu...

Unknown said...

Happy befdayyyy!! Hehe, hp kita sama la..sama kaler jugak...hee..

Eza datang sini dari segmen yang sama. Teruskan berblogging keh!! Salam perkenalan dari Eza ^^

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/genk-saya-blogger-gila.html

Unknown said...

salam, mama dtg sini nk kenal2 lg...

wah, dah semacam hobinya dgn ank2 dara mama la...nice !