Saturday, October 22, 2011

Saat Untuk Mereview :)




OK, semalam aku adew join satu lagi segmen dari Abg Nasz iaitu Segmen: Lu Review Gua, Gua Review Lu...join pun sudah, so sudah masanya untuk mereview blog yang telah digroupkan..aku telah digroupkan dalam group satu...di bawah adalah hasil review aku untuk group 1.. 


"SOLICIOUS STORINORI"...yew, itulah nama blog diberi oleh Sista Soly..gelaran sista digunakan sebab dia lebih tua dari aku.. :) ..oppss, sorry kalau tersalah nama..bukan apa, aku tak sure sangat nama dia apa, tapi dia gelarkan diri dia Soly...apa-apa pun aku suka blog dia..blog dia simple but nice..mesti dia suka bintangkan sebab background blog dia penuh dengan bintang yang warna-warni...header dia tak yah cakaplah, cute macam owner blog ... ^^

hee..follower dia dah mencecah 1K, haaa bukan calang-calang orang tau..huhu, dan yang penting aku suka baca entry-entry dia...entry-entry dia pun tak tertumpu pada satu topik aja..macam-macam ada meh..maklumlah, hobi dia suka menulis, so banyaklah hasil tulisannya..huhu..blog pun tak berat, senang loading....hehe, apew-apew pun happy blogging yew Sista Soly :) Click baner di atas untuk tinjau blog Sista Soly..



OK, yang ini pula "Coret-Coret Kehidupan" nama blog diberi...Owner blog nie aku tak dapat kenal pasti siapa..tapi berpandukan pada link blog dia, mungkin nama dia Zuraida Rahim...sorry sekali lagi kalau salah nama..hehe, kesilapan harap dikesali..Berbalik pada topik kita yang asal, blog ini aku rasa newbie lagi...header blog nie pun still tak ada lagi..aku sarankan owner blog buat satu header..simple pun tak pew..ada sesetengah blogger cakap, header sesuatu blog itu memainkan peranan penting..melalui header kitalah orang ramai boleh kenal atau cam blog kita....

Template blog yang digunakan pun simple aje..alarh, normal la..aku dulu start berblogging pun hampeh gak blog aku..main hentam kormo saja pilih template..OK, stop takda kaitan..hehe..entry-entrynya pun tidak tertumpu pada satu topik sahaja...Tutorial ada, tips ada dan Giveaway pun ada..blog ini pun tak lambat sangat nak loading...apa-apa pun teruskan berblogging ok.....perbaiki mana yang perlu.. Happy Berblogging ya :) Click banner di atas untuk terjah blog dia..

OK, cukup sekadar ini sahaja hasil review aku untuk dua blog ini...aku taknak banyak komen sebab blog aku pun belum tentu perfect right??? aku pun still memerlukan tunjuk ajar dari blogger-blogger yang lain..apa-apa pun aku menyusun sepuluh jari memohon ampun kalau ada salah silap sepanjang aku mereview blog-blog di atas..hehe..Last word, Happy Berblogging OK.. ;)

1 comments:

Zuraida Rahim said...

TQ fot the comments.. Nanti i review u punya lak ek... Salam kenal