Monday, October 24, 2011

Menu Pagi Isnin :)




Hello..hello..hai..hai...Morning semua.. :) Huhu..sudah breakfast belum?? huhu, aku belum dehh, lewat bangun sebab tidur lambat malam tadi..ehh, bukan malam tapi pagi..hehe, maklumlah sanggup bersengkang mata semata-mata mahu mengejar line berukband yang semamngnya beruk.. --' untunglah sesiapa yang pakai wifi, on lappy jew terus dapat line..lepas tu laju pulak..pehh, macam kereta formula 1 lajunya..hehe, sorylah buat lawak yang tak menjadi.. :P

OK..menu breakfast untuk pagi isnin simple sahaja dan yang pasti hasil daripada tangan aku..hehe..sudah lama woo gua tak masak, tak pegang kuali, sudip dan semua peralatan dapur..kecuali pisau la...bukan saje-saje, tapi disebabkan kesibukkan belajar dan di kolej aku tidak ada dapur untuk masak sendiri, so itu membuatkan aku terbantut untuk memasak..hehe

OK, berbalik kepada cerita asal, menu breakfast aku hari nie Kueh Teow Special..Yew, special sebab aku yang buat..hehe..pedas pedas gitu..yeah, memang itu yang aku mahu..lagi pedas lagi sedap..



Nak tahu resepi sila rujuk Pakcik Google OK..resepi Kueh Teow kat atas nie simple aje..campak itu campak ini terhasillah Kueh Teow Goreng Special seperti di atas..hehe..So, time to enjoy my meal..Dedaaa ^_^

P/s: Lepas dah masak kat dapur tu, reti-retilah kemas dapur tu yew.. :P

0 comments: