Friday, October 21, 2011

Cerita Pagi Jumaat T_T



Seriusly aku rasa macam mimpi jew pagi Jumaat nie...tapi nak mimpi apanye, balik dari hospital jam 4.30am aku tak tidur-tidur lagi sampai sekarang...hospital?? bukan aku yang masuk hospital, tapi aku pergi melawat akak saudara aku yang terlantar di wad ICU disebabkan kemalangan...masa aku pergi melawat dye, doktor ckp dye kritikal, tapi alhamdulillah sekarang dah stabil kot cuma belum sedarkan diri lagi...

sumpah, aku rindu nak jumpa dye..aku ingat balik dari KL, aku nak jumpa dye maklumlah dah sebulan tak jumpa...aku dengan dye kira rapat jugak la dari saudara mara aku yang lain..kalau aku ada masalah aku selalu gak cerita kat dye, sama juga dye..tapii, aku tak sangka aku balik aku jumpa dye dalam keadaan tidak sedarkan diri di dalam wad ICU..aku doakan agar dye cepat sembuh..aku rindu nak hangOut dengan dye... T__T

P/s: Kawan-kawan tolong doakan dye cepat sembuh erk?? tq, sayang korang :')

1 comments:

Kancil 8349 said...

semoga beliau sembuh cepat...