Saturday, November 19, 2011

Berbaju Macam Tak Berbaju


Click Sini dan Sini Dulu Please, TQ




Hello, hai semua.. Huuh muka ceria-ceria jew an semua..Maklumlah, Malaysia menang 1-0 dengan Myanmar...Apa-apa pun tahniah Malaysia

OK, tajuk nak gempak jew an..Tapi tak gempak pun..Haha, saja nak buat gimix...Tajuk sebenar entry aku malam nie 'Berbaju Hujan Macam Tak Berbaju Hujan' ..

Yup, hujan...Seperti yang korang tahu sekarang nie an musim hujan...Pergi sana hujan, pergi sini hujan...Tak hujan pagi, hujan petang...Tak hujan petang, hujan malam...

So, petang tadi aku basah kuyup dimandikan hujan..Fuuhh, best woo dah lama tak mandi hujan..Hahaha, ngek la best..Dah macam nak demam nie haa...

Kalau naik kereta ada atap an, ini naik motosikal..Mana motosikal ada atap..Nak lindung dari basah kuyup kene hujan pun satu jew cara, pakai baju hujan..Tapi kali nie pakai baju hujan tebal mana pun tak boleh gak...Basah kuyup gak..

Nak berhenti kat bas top, dah ramai orang...Time dah berhenti hujan berhenti..Time aku jalan hujan pun berjalan..Haa.. macam mana tu?? --'

Aku fadep apa lagi aku redah jew la hujan tu..Lebat tak lebat aku bantai jew..Nak tunggu berhenti memang tak la an..Sampai jew rumah, haaa amek kau basah kuyup...

 Tapi kalau boleh, hujan lebat tu cari la tempat untuk berhenti...Terutama kepada mereka yang memandu motosikal..Bahaya tau!! Aku tadi pun hampir-hampir nak tergelincir..Tapi alhamdulillah selamat sampai kat rumah..

Ok lah..Aku nak sambung kemas barang...Huuh, banyak lagi aku nak kemas nie..Maklumlah nak pindah masuk hostel balik esok pagi..Hehe, Bye Bye 

4 comments:

Pendamba Mawar said...

main hujan itu best

SoLy SoLicious said...

cuaca xmnnetu sgguh skg... kjap cerah..then hujan pulak

ieyza afieyna said...

ingt kn betul ade2 org pkai bju mcm xpkai bju..
bru nak tengak.. haha :P gurau je..

best la mndi hujan.. dulu ieyza suke mandi hujan smpai demam2..hekhek..

cik ika said...

jap lg demam la uh..ayokk..