Saturday, November 5, 2011

Persiapan Hari Raya Aidiladha





Hai semua reader yang aku kasihi..Hari ini macam mana, sihat semua? Hope sihat-sihat sahaja OK..Jangan sakit-sakit..Nanti esok tak dapat raya pulak..hehe

Haa, macam mana persiapan raya korang?? Fuhh, mesti sekarang tengah busy membuat persiapan rayakan? Ada yang tengah kupas kelapa...ada yang tengah potang daging, ayam....dan macam-macam lagilah...

Aku, dok menghadap lappy jew?? Ishh, tak laa...Sebenarnya aku baru jew balik daripada beli barang untuk buat muffin nanti..Yup, muffin..hehe...Ini kire first time aku nak buat...Nak cuba sesuatu yang baru..Kalau nak makan muffin aku jemputlah datang rumah erk.. 

Seperti biasa, ibu aku masak rendang ayamnya yang sedap+pedas tu..Huuh, tanpa rendang tak rasa macam raya tau..Maklumlah, rendangkan menu utama di pagi raya..Rendang makan dengan lemang...Wow, sedap tu..

Ok lah...Aku nak pergi buat muffin nie...Nanti dok hadap lappy jew bilalah nak siapnya muffin aku tu..Hehe..Malam nanti kite story-story lagi OK , Bye-bye

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA


P/s: Bagaimana pula dengan persiapan raya korang semua?? Citelah sikit
 

1 comments:

aimie amalina said...

awwww
hantor la muffin tu ke sini skit eh
mesti sodap tu
hehehehe =]