Sunday, November 27, 2011

Tak Minat Jadi Minat


Click sini dan sini dulu, Tq

Mula kegembiraan :D
Hai semua..Salam malam Ahad...

Haaa, malam nie perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan Bahrain sedang berlangsung nie...Korang tak tengok kew?? Aish, rugi tak tengok...Apa yang ruginye?? Entah

Sebelum itu aku nak tanya, korang yang tengok perlawanan bola sepak nie memang suka dan minat erk terhadap bola sepak??? Beribu-ribu orang menonton perlawanan nie tak kiralah kat stadium atau pun di televisyen pun...

Aku yang tonton nie?? Hee, secara jujurnya dulu aku memang tak minat langsung dengan bola sepak nie...Apa-apa perlawanan pun aku tak amik tahu...Peduli apaa aku.. Haha

Tapi sekarang lain ceritanya...Haha..Dari tak minat terus jadi minat...Dari tak tahu siapa itu Muslim, aku jadi tahu...Yang aku tahu cuma gol keper Malaysia iaitu Khairul Fahmi...Haha..Siapa tak kenal dengan Apek an.. 

Nie semua disebabkan classmate dan juga roomate akulah...Mereka yang telah buat aku jadi minat dengan bola sepak nie.Terutama classmate aku, Syuhada Hashim...Dia memang fanatik gila dengan bola nie...Lebih-lebih lagi kalau ada Muslim Ahmad..Haha

Mana taknye, setiap kali ada perlawanan bola sepak yang membabitkan Malaysia, bilik akulah yang menjadi tempat untuk menonton perlawanan itu...Siap speaker tau.. Haha

Tapi malam nie aku hanya menonton perlawanan itu seorang diri di rumah..Mana ayah aku?? Hee, ayah aku tak minat bola...Haa, terbalikkan..Ayah tak minat bola, tapi anak perempuannya minat bola.. Apa pun tak boleh

OKE lah..Aku nak sambung tengok perlawanan bola sepak yang sedang berlangsung tu..Lagi bersemangat apabila gol pertama dijaringkan oleh Si Kecik kite iaitu Nazmi..Yeah, keci-kecik cili padi...LOve You Lahh..

P/s: Go Harimau Malaya GO!!!

5 comments:

cik ika said...

ta dpt tgk..mls nk turun p bilik tv..

cik ika said...

ta dpt tgk..mls nk turun p bilik tv..

Addin said...

wah memang semangat tu siap pasal speaker. hehe

Ezad Skytech said...

hee...sy pun dulu2 mana minat sgt nak tengok bola ni...entah sejak bila sy minat nak tengok bola ni..lagi2 kalau Malaysia...:)

saya afi said...

Semangat!