Thursday, November 17, 2011

Skill Permainan Malaysia


Click SINI dulu OK.. TQ 



Hai semua..Hehe...Buat apa tu? Bola sudah habis lew

Apa macam? Puas hati dengan keputusan muktamad pengadil?? Hohoho, Chaiyoklah Malaysia menang..Walaupun tidak mencapai sasaran iaitu mengalahkan Indonesia dengan 2-0, ini sudah cukup untuk Malaysia ke peringkat seterusnya..Hehe

Walaubagaimana pun masih ada sesetengah orang yang masih tidak puas hati dengan cara pemainan pasukan Malaysia..Aiyaa, tak puas hati lagi kaa?? Malaysia sudah menang mehh..Mau apa lagi??

Kadang-kadang orang komen itu komen ini, ada jew yang tak puas hati..Skill permainan tak baguslah..Macam-macam lagi la...Bagi aku la an, fikir diri tu dulu, agak-agak reti tak main bola tu? Entah-entah tendang bola pun kaki bengkok ada hati nak cakap still permainan orang tak bagus..

Alarh, mulut orang memang tak boleh tutup..Apa-apa pun mereka sudah berusahakan..Dan sekarang Malaysia sudah berjaya dengan gol 1-0 dengan Indonesia...

Apa-apa pun tahniah buat Malaysia..Chaiyok ar..Huhu, tak sabar mahu melihat pemain Malaysia beraksi ke peringkat seterusnya untuk merangkul pingat emas.. 

P/s: Usah peduli mulut orang...Yang penting main dengan bersungguh-sungguh..Aku tetap sokong Malaysia..Huuu Bye Bye

#Sambil-sambil tu, aku nak minta jasa baik korang tolong like gambar INI...Jangan risau itu hanya gambar aku sahaja..Hehe..Sayang korang..

3 comments:

cek-chiqa said...

yeah harimau maaya mng!!!
tpi tetap x puas aty
indon main tipu...asyik kuar kad kuning jew.Rse nk tmpal jew kad 2 kat muke diew...suke sngt kn...
tpi pemain yg jujur sntiasa mng
MALAYSIA MNG!!!!!

Pendamba Mawar said...

ye PM sendiri tak puas hati ngan corak diorang tadi. memang mas memnang tapi pm harap lepas ni diorang dapat kukuhkan bahagian pertahanan.. side back.;)

SoLy SoLicious said...

Im proud to be malaysian