Wednesday, November 23, 2011

Liku-Liku Kehidupan


Click sini dan sini dulu, tq



Selamat tengah hari semua..Sudah lunch??

Haa..apa plan korang hari nie??Budak sekolah syok la cuti sekolah nie an...Dok melepak depan tv 24jam..Haha, aku pun lebih kurang macam tu jugak kalau tiba cuti sekolah dulu-dulu..Dah tak tau nak buat apa lagi, nak tolong ibu semuanya sudah, nak keluar parents tak bagi..So, hanya mampu hadap tv.

Itu cerita budak cuti sekolah..Sekarang nie aku bukan budak sekolah lagi...Sudah jadi budak U pun..Hehe, tiba-tiba rasa bangga sebab dapat peluang melanjutkan pelajaran di universiti..OK, FULLSTOP!

So, liku-liku kehidupan aku sekarang semakin hari semakin berubah..Dari seorang budak sekolah ke seorang budak universiti..Dan lepas itu kepada seorang yang bekerjaya..Wahh, sekejap jew masa berlalukan??

Apa-apa pun setiap liku-liku kehidupan yang kita alami sekarang nie ada hikmah disebaliknya..Biarlah susah mana pun, tapi insyaallah di akhirnya akan senang juga...Semua itu kita serahkan sahaja pada-Nya..

Okelah... Liku-liku kehidupan aku tidaklah serumit mana...Bagaimana pula dengan korang?? Cer cite??

3 comments:

Iffah Afeefah said...

itulah nmenye khidupan

SoLy SoLicious said...

liku2 kehidupan yg makin mencabar!

Ezad Skytech said...

semakin hari..semakin mencabar..:)