Sunday, November 13, 2011

Good Luck You All


Click Sini Dulu Please, TQ


Hai semua...

Haa, apa macam budak-budak SPM?? Dah ready untuk berperang esok pagi? Sudah lengkap segala senjata, bom dan pertahanan sebelum pergi bertempur di dalam dewan peperiksaan?? Ehh, banyak tanya pulak aku nie..Heee

Apa-apa pun relex dan cool ok...Jangan terlampau takut atau terlampau excited sangat..Biar berserdehana sahaja cukup..Nanti kalau terlampau excited lain pulak jadinye nanti..Hehe..

Tapi relex-relex pun jangan terlampau relex sangat..Nanti apa yang dibaca dan dihafal sebelum nie hilang pula...Oppss, terdelete la katakan..Mana nak congkil semua tu balik...Isshh, kalau boleh elakkan perkara itu berlaku..

Yang paling penting jangan lupa berdoa dan bertawakal...Insyaallah Allah swt akan memakbulkan doa hamba-hambaNya yang sentiasa ingat pada-Nya..Ingat, masuk dewan peperiksaan dengan kaki kanan dan banyak-banyakkan beristigfar..

Oklah..Masa dah lewat malam nie..Masih ada kew yang baca entry aku nie?? Apa-apa jew la..Hehe.. Kepada budak-budak yang akan menduduki peperiksaan spm esok, Good Luck OK.. Do The Best.. Chaiyok chaiyok.. 

Huuh, Bye Bye..

P/s: Terasa macam aku pula yang nak exam esok..Hehe..

#Sambil-sambil tu aku nak minta jasa baik korang untuk like pic INI..Itu pic aku sendiri..Hehe, tapi tiada paksaan OK  



3 comments:

Addin said...

teringat addin time nak jawab spm dulu, nebes habis haha :D

EkaTikah said...

@addin: hehe betul tu :)

Ezad Skytech said...

hee....tak nak ingat balik masa ambik SPM dulu..seram...haha~