Tuesday, October 25, 2011

Patut salahkan siapa? --'


AMARAN!!! Gambar di bawah adalah gambar lucah..budak under age tidak di benarkan tengok..Sila tutup mata seperti gambar di atas..kerjasama anda sangat saya hargai..Sekian :D
|
|
|
|
|
|
|


Ishhh...Gambar apa ini??? budak sekolah berciuman di sekolah?? MasyaAllah...apa nak jadilah budak sekolah zaman sekarang..mak bapak hantar pergi sekolah untuk menuntut ilmu dan menjadi insan yang berguna..Ini tidak, datang sekolah buat perkara tidak senonoh..

Agaknya cikgu kot yang mengajar budak berciuman di sekolah?? Ish, kita tak boleh salahkan cikgu 100% sahaja...Cikgu sudah sedaya upaya mendidik anak muridnya untuk menjadi insan yang berguna...Habis tu siapa yang harus di persalahkan dalam hal ini??

Nak salahkan ibu bapa 100% pun tak boleh juga...Ibu bapa dah puas bagi nasihat, tunjuk ajar, kasih sayang dan pengajaran kepada anak-anak..tetapi anak-anak jew yang tidak pernah berfikir apakah perkara yang mereka lakukan betul atau tidak? Hanya fikir puas dan seronok saja..

Apabila di tanya kepada mereka, alasannya "Alaa, chill laa..cium jew kot..bukan buat sex pun"..Arghhh, kalau aku dengar depan-depan, kat situ jugak aku bagi pelempang kat budak yang cakap macam tu...--'

Nak kata cetek pemikiran, kadang-kadang yang buat masalah nie pun budak-budak pandai jugak..Mereka nie tak fikir ke syaitan ada di mana-mana sahaja..lebih-lebih lagi kalau berdua-duaan..Mula-mula main cium-cium..lepas tu dah melarat ke tempat lain...Insaflah anak-anak muda sekalian.. Sesungguhnya segala perbuatan kita diperhatikan oleh-Nya daripada atas.. :)

P/s: Ya Allah, hindarilah hamba-Mu ini daripada melakukan perbuatan seperti di atas.. Amin :)

4 comments:

shiema sufian said...

ishk ishk. belum matang lagi tuh mungkin -.-'

Mrs.A(Atiqah Wadihah) said...

erghhh serupa takde pegangan agama..

azilinda ali said...

buat cm tu x berkat ilmu yg diterima...

Ezad Skytech said...

takkan la tak tahu nak bezakan yang mana halal dan haram...adehhh...masalah3..